Sa popuštanjem ograničenja povezanih sa koronavirusom, sve više ljudi rezerviše putovanja i hotele putem Interneta.
To je za vrlo dobro za poslovanje Gugla u oblasti oglašavanja. Međutim, zaposleni u toj kompaniji i dalje rade od kuće i ne putuju toliko na poslovna putovanja - što je takođe dobro za poslovanje Gugla.
Konglomerat Alphabet Inc, koji inače poseduje Gugl je tokom prvog kvartala uštedeo 268 miliona dolara na putovanjima, promocijama, zabavi, u odnosu na isto period prethodne godine - što je pre svega rezultat koronavirusa, pokazao je izveštaj kompanije.
Na godišnjem nivou, to bi bilo više od milijardu dolara.
Zapravo, Alphabet je u svom godišnjem izveštaju ranije ove godine rekao da su troškovi oglašavanja i promocije opali za 1,4 milijarde dolara u 2020. godini, jer je kompanija smanjila potrošnju, pauzirala ili reprogramirala kampanje, a neke događaje promenila u samo digitalne formate zbog pandemije.
Troškovi putovanja i zabave pali su za 371 milion dolara.
Ušteda je nadoknadila mnoge troškove koji su nastali zapošljavanjem još hiljada radnika.
Gugl je poznat po pogodnostima kao što su masažni stolovi, restorani, korporativni odmori - pogodnosti koje su uticale na veći deo radne kulture Silicijumske doline.
Većina Guglovih radnika radi na daljinu i bez tih pogodnosti je od marta 2020. godine. Međutim, kompanija planira da se vrati u kancelariju kasnije ove godine.
Finansijska direktorka Rut Porat rekla je investitorima da Gugl planira "hibridni" model - biće više prostora po radniku nego ranije.
Porat je takođe rekla da će Google nastaviti da ulaže u svoje nekretnine širom sveta.