Dok Mostar i skoro cijela Hercegovina iz godine u godinu bilježe sve veći broj turističkih posjeta, nema baš velike koristi od Mostarskog aerodroma.

Ko će pobijediti u igri mačke i miša na Aerodromu Mostar?

Ipak, u menadžmentu ovog preduzeća nadaju se da neće potonuti još dublje nakon što su odletjeli posljednji ovogodišnji avioni za Diseldorf i Štutgart popularnog njemačkog niskotarifnog avioprijevoznika „Eurowings“.

Traže subvencije


Dok su linije za Njemačku opstajale zahvaljajući dijaspori, jedina redovna linija koja će ostati u zimskim mjesecima je za Zagreb „Crotaia Airlinesa“.


- „Eurowings“ za nastavak rada traži neku vrstu potpore, što pokušavamo osigurati kako bismo, eventualno, naredne godine imali i zimski red letenja. Budući da nam je ovo tek druga sezona s „Eurowingsom“, očekivanja su da će pozitivne rezultate dati tek iduće godine – kazao nam je Marko Đuzel, rukovodilac Sektora prometa i sigurnosti Mostarskog aerodroma.


Priznaje da linija za Zagreb statistički nije dala dobre rezultate, ali jeste tehnička poboljšanja.


Svojevrsni spas vide u pregovorima s irskom niskotarifnom kompanijom „Ryanair“, a planovi bi bili definirani do Nove godine.


Đuzel ističe da su u igri još dva niskotarifna prijevoznika, no o tome je rano govoriti.


- Svi traže subvencije i do posljednjeg trenutka pokušavaju izvući finansijsku korist. Kao u igri mačke i miša. Ali, do kraja godine ćemo zatvoriti tu priču, bilo pozitivno ili negativno - navodi Đuzel.


Dno kolone


Iako je Mostarski aerodrom i tokom jula i u avgustu, u odnosu na ostale u BiH, uvjerljivo na dnu kolone, Đuzel ipak tvrdi da su s jučerašnjim danom vratili pozitivan slijed, budući da su zabilježili broj od 33.000 putnika, dok su ih lani u ovom periodu imali 29.000.


Broj putnika u avgustu:


178.943 Aerodrom Sarajevo


66.699 Aerodrom Tuzla


14.975 Aerodrom Banja Luka


8.369 Aerodrom Mostar