Rezultati posljednje studije agencije koja se bavi izgradnjom karijera i istraživanjem tržišta rada pokazali su da u većini slučajeva pažnju poslodavca kandidati za posao najviše mogu privuči znanjem i kvalifikacijama koje posjeduju, javlja Anadolija.
Rezultati posljednje studije agencije koja se bavi izgradnjom karijera i istraživanjem tržišta rada pokazali su da u većini slučajeva pažnju poslodavca kandidati za posao najviše mogu privuči znanjem i kvalifikacijama koje posjeduju, javlja Anadolija.
Kandidati za određeni posao uvijek se trude da se po određenim kvalitetama i osobinama izdvoje od drugih kako bi baš oni dobili određeni posao za koji su podnijeli zahtjev.
Pogrešna taktika
Ipak, kako navode stručnjaci CareerBuildera, kandidati prilikom pokušaja da dođu do posla često odaberu pogrešnu taktiku kako bi privukli pažnju poslodavca.
Prema istraživanju, provedenom na preko 2.000 šefova za ljudske resurse, upravo neumjesni i pogrešni potezi kandidata ostavljaju negativ utisak kod poslodavca.
Često se stoga desi da su određeni kandidati uspjeli privuči pažnju na sebe, ali na kraju ipak, nisu dobili posao.
Prema ovoj studiji, jedan od kandidata za posao je saznao gdje šef kompanije izlazi te mu je platio večeru kako bi dobio posao. Ipak, kandidat na kraju nije uspio dobiti posao za koji je podnio zahtjev.
Jedan kandidat je na jednom dijelu biografije ostavio trag vatre kako bi pokazao da ima "vatrenu želju" da dobije posao. Takav postupak je pomenutu osobu na kraju koštao da ne dobije posao.
Među lošim primjerima se našao i onaj kada je kandidat za posao nagovorio kćerkicu da nazove šefa kompanije i zahvali mu se što je dao priliku njenom ocu da dođe na razgovor za posao. Ovaj kandidat na kraju nije primljen na to poziciju.
Znanje i sposobnosti privlače pažnju poslodavca
Šefica za ljudske resurse u CareerBuilderu Rosemary Haefner je upozorila osobe koje traže posao da pažnju najviše mogu privuči demonstriranjem svoga znanja i sposobnosti koje posjeduju za određeno radno mjesto.
Napominje kako je studija pokazala da kandidati za posao u želji da se domognu radnog mjesta nerijetko koriste i vrlo neobične metode kako bi se izdvojili od ostalih.
"Neke od ovih taktika možda u jednom momentu i mogu impresionirati šefove ali ono što na kraju utječe na konačnu odluku uprave kompanije su znanje i iskustvo koje šefovi traže od kandidata", kazala je Haefner.
Napominje kako se osobe koje traže posao uvijek trebaju sjetiti da je njihov glavni cilj da pokažu da su upravo oni osoba koja ima relevantno znanje i iskustvo za radno mjesto a ne samo osoba koja najbolje zna kako privuči pažnju.