Istraživanje američkog univerziteta Harvard pokazalo je da kompanije u svijetu sve više cijene društvene vještine kod uposlenika.


Istraživanje američkog univerziteta Harvard pokazalo je da kompanije u svijetu sve više cijene društvene vještine kod uposlenika.

Osim znanja i kvalifikacija, kompanije sve više obraćaju pažnju na društvene vještine kod radnika.

David Deming, profesor sa Harvarda koji je vodio studiju, istakao je da se na tržištu rada sve više pažnje poklanja društvenim vještinama.

"Naše istraživanje je pokazalo da tržište rada sve više nagrađuje društvene vještine", kazao je profesor dodajući da samo znanje više nije dovoljno da bi uposlenik osigurao dobro radno mjesto.

Naglasio je kako se od uposlenika očekuje da imaju dobre odnose sa kolegama, ali i da imaju sposobnost da se adaptiraju na razne okolnosti u poslovnom svijetu.

Tokom istraživanja su analizirani različiti poslovi kako bi se ocijenila potreba društvenih vještina na radnom mjestu.

Zanimanja koja zahtijevaju visoki stepen društvenih vještina kod uposlenika su policajac, detektiv, socijalni radnik, pravnik i stomatolog.