Uz obilježavanje pet desetljeća od početka distribucije ''Coca-Colinih'' proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine, javnosti je predstavljen izvještaj o održivom poslovanju ''Coca-Cole HBC B-H'' Sarajevo u 2018. godini.

Skoro 90 posto Coca-Colinih proizvoda na bh. tržištu proizvodi se u Bosni i Hercegovini

Drugi po redu lokalni izvještaj prezentira zajedničke uspjehe ''Coca-Cole'' i bh. društva u području održivosti, a odnosi se na dostignuća iz upravljanja energetskim resursima, vodom i recikliranjem otpada, podršku projektima u zajednici, brigu za okoliš, brigu za potrošače i kupce, te angažiranost i obuku zaposlenika.

Od ukupno 120 miliona litara bezalkoholnih pića koje ''Coca-Cola HBC B-H'' uvozi ili proizvodi za domaće tržište, 89 posto proizvodi se u Bosni i Hercegovini, a 68 posto ukupne nabavke (po troškovima) u 2018. godini otišlo je domaćim dobavljačima.


Kroz ispunjenje ciljeva održivog poslovanja ''Coca-Cola HBC B-H'' nastoji neprekidno smanjivati direktan utjecaj na okoliš koji ostvaruje vlastitim aktivnostima, a i indirektni utjecaj koji se ostvaruje aktivnostima dobavljača i poslovnih partnera.


Tako se količina otpada smanjila za 55 posto od 2010., od iste godine je smanjena i potrošnja vode za 52 posto, a više od 95 posto otpada reciklirano je u 2018. godini. Ukupna količina ispuštene pročišćene vode smanjena je za 17,5 posto od 2014. godine.


''Coca-Cola HBC B-H'' Sarajevo posebno je ponosna na činjenicu da je dvije godine unaprijed ispunila jedan od ciljeva održivog poslovanja grupe za 2025. godinu: od 2018. više od 50 posto frižidera na domaćem tržištu su energetski učinkoviti rashladni uređaji.