Prošle godine 69 odsto zaposlenih u SAD provodilo je jedan deo radnog vremena u dokolici, a u ovoj godini čak 89 odsto, uglavnom koristeći radno vreme za razonodu na društvenim mrežama.
Prošle godine 69 odsto zaposlenih u SAD provodilo je jedan deo radnog vremena u dokolici, a u ovoj godini čak 89 odsto, uglavnom koristeći radno vreme za razonodu na društvenim mrežama.
Anketa američkog sajta salary.com u kojoj je učestvovalo 750 čitalaca pokazala je da gotovo trećina zaposlenih, 31 odsto, na poslu potroši pola sata dnevno na odmor, a isto toliko njih čitav sat.
Čak 16 odsto anketiranih potvrdilo je da dva sata dnevno ne obavlja svoje radne zadatke tokom radnog vrema, šest odsto njih da tri sata dnevno ne radi ništa na poslu, četiri odsto da više od četiri sata provodi radni dan u dokolici.
Najveći broj anketiranih, njih 24 odsto u vreme radnog vremena, radi razonode, provodi na Guglu, a 23 odsto na Fejsbuku.
Na Linkedinu 14 odsto zaposlenih gubi vreme na radnom mestu, sedam odsto na Jahuu, dva odsto na Amazonu, dva odsto na Jutjubu, dva odsto na ESPN-u, jedan odsto na Tviteru.
Prema oceni 53 odsto anketiranih, male pauze u toku radnog vremena podižu produktivnost, dok je 20 odsto priznalo da nisu dovoljno zainteresovani za posao i da zbog toga prave pauze tokom rada.
Osam odsto učesnika u anketi kao razlog dokoličarenja na poslu navelo je nedostatak motivisanosti, a sedam odsto je priznalo da su nezadovoljni poslom i da zbog toga "zabušavaju".
Dva odsto ispitanika je izjavilo da su malo plaćeni i da ih to navodi da deo radnog vremena provode zabavljajući se.
Anketa je pokazala da nije tačna predrasuda da su mladi najveći "zabušanti" na poslu, jer 91 odsto zaposlenih od 18-25 godina dokoličari tokom radnog vremena, 95 odsto od 26-27 godina, 92 odsto od 33-39 odsto, 90 odsto od 40 do 50 godina, 85 od 51-60 godina i 78 odsto preko 60 godina.
Muškarci su na poslu lenji od žena jer, kako je pokazala anketa, 91 odsto muškaraca deo radnog vremena provodi u dokličarenju, a 87 odsto to čine žene.