Opis posla

  • Upravljanje finansijama i računovodstvom;
  • Rad u računovodstveno-knjigovodstvenom programu i pripreme za knjiženja;
  • Evidencija izvoda, izlaznih i ulaznih računa, plaćanje ulaznih računa internet bankarstvom, vođenje blagajne, te ostali administrativni poslovi po nalogu direktora.
  • Plan i analiza finansijskih izveštaja;
  • Kontrola materijalnih troškova;
  • Komunikacija sa bankama i osiguranjima;
  • Priprema poslovne dokumentacije;
  • Pružanje finansijskih informacija upravi pretraživanjem i analiziranjem računovodstvenih podataka; pripremanje izvještaja;
  • Priprema i objava novih oglasa, komunikacija, odabir i intervju sa kandidatima;
  • Praćenje i unapređenje predefinisanih procesa za odjave ili dolazak novih zaposlenih


Očekivane sposobnosti:

  • Iskustvo 2 godine
  • Kreativnost i inovativnost, spremnost na stalno učenje i usavršavanje
  • Napredno poznavanje rada na računaru
  • Sposobnost za rad pod pritiskom, upravljanje prioritetima
  • Savjesnost, odgovornost i preciznost u radu
  • Komunikativnost, timski rad, rad u dinamičnom okruženju


Nudimo:

  • Rad u dinamičnoj okolini sa inostranim klijentima
  • Pozitivno radno okruženje
  • Mogućnost učenja i napredovanja


Svi zainteresovani kandidati svoje prijave mogu poslati putem opcije 


APLICIRAJ


Gradovi
Sarajevo


Pozicije posla

Referent za finansije   1

Kategorije
  • Računovodstvo i revizija
  • Finansije
  • Administracija
Obrazovanje
  • Fakultet