Oglas namijenjen i osobama sa invaliditetom
Oglas namijenjen i osobama čije je školovanje u toku
I RADNA MJESTA:
1. Revizor za finansijsku reviziju, 2 (dva) izvršioca za rad na neodređeno vrijeme,
2. Revizor za informacione tehnologije, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme,
3. Mlađi revizor za finansijsku reviziju, 2 (dva) izvršioca za rad na neodređeno vrijeme,
4. Mlađi revizor za reviziju učinka, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme,
5. Stručni saradnik za stručne i administrativne poslove, 1 (jedan) izvršilac za rad na neodređeno vrijeme.
1. REVIZOR ZA FINANSIJSKU REVIZIJU
Opis poslova:
- obavlja reviziju finansijskih izvještaja u skladu sa Zakonom o reviziji, ISSAI, IFAC revizijskim standardima, usvojenim planom revizije i utvrđenim procedurama. Može biti vođa tima ili član tima; kao vođa ili kao član tima odgovara za kvalitet revizije; kao vođa tima, zajedno sa članom tima na početku godine sačinjava strateške dokumente za provođenje revizije (analizu operacija, strateški memorandum i plan revizije) i dostavlja ih rukovodiocu sektora na razmatranje i usvajanje; ukoliko nastupe okolnosti zbog kojih se mora mijenjati usvojeni plan revizije, o tome obavještava rukovodioca sektora; sa članom tima, u skladu sa usvojenom metodologijom, nakon obavljene revizije sastavlja nacrt izvještaja o obavljenoj reviziji; nakon konsultacija sa rukovodiocem sektora o glavnim nalazima, nacrt izvještaja dostavlja revidiranoj instituciji na komentar; po dostavljenim komentarima revidirane institucije iste razmatra sa višim revizorom i zajedno zaključuju, sa rukovodiocem sektora, komentar konačnog izvještaja, koji se dostavlja revidiranom subjektu; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i generalnog revizora.
2. REVIZOR ZA INFORMACIONE TEHNOLOGIJE
Opis poslova:
- obavlja poslove iz procesa IT revizije u skladu sa zakonskom regulativom, revizijskim standardima i principima najbolje prakse; izrađuje godišnji plan subjekata IT revizije; vrši planiranje IT revizije; prikuplja podatke i vrši analizu IT rizika; određuje cilj i obim IT revizije; vrši procjenu funkcioniranja interne kontrole u IT okruženju; izrađuje kontrolne procedure i program IT revizije; dizajnira testove kontrola i vrši testiranje; izrađuje izvještaj o utvrđenim nalazima i preporukama i prezentira svoje zaključke, nalaze i preporuke klijentu usmeno na sastancima ili u formi pisma subjektu revizije; izrađuje dio izvještaja o izvršenoj IT reviziji, koji se inkorporira u javni izvještaj o izvršenoj reviziji i prati implementaciju preporuka; asistira finansijskim revizorima u dizajniranju tekstova i primjeni CAAT tehnika u procesu finansijske revizije; obezbjeđuje help desk finansijskim revizorima u korištenju revizijskog softvera; po potrebi dijeli poslove razvoja i administriranja IT sistema ureda sa ostalim IT osobljem; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i generalnog revizora.
3. MLAĐI REVIZOR ZA FINANSIJSKU REVIZIJU
Opis poslova:
- obavlja reviziju finansijskih izvještaja u skladu sa Zakonom o reviziji, ISSAI, IFAC revizijskim standardima, usvojenim planom revizije i utvrđenim procedurama; kao član tima odgovara za kvalitet revizije; pregleda, analizira finansijske izvještaje klijenata i druge finansijske informacije koje, pripremljene, dostavlja vođi tima; ocjenjuje usklađenost finansijskih izvještaja u skladu sa računovodstvenim standardima; obavlja dalju analitičku i finansijsku obradu prikupljene dokumentacije u okviru propisane metodologije; prikuplja, sređuje, evidentira i kontrolira dobivene podatke i druge evidencije o revidiranom klijentu; vrši procjenu rizičnih pozicija bilansa iz finansijskih izvještaja, koju daje na razmatranje i usvajanje vođi tima, u cilju sačinjavanja strateških dokumenata revizije (analize operacije, strateškog memoranduma i detaljnog plana revizije); obavlja reviziju, zajedno sa vođom tima, u dijelu pregleda finansijskih i računovodstvenih informacija i izvještaja revidiranih klijenata; zajedno sa vođom tima sačinjava nacrt izvještaja o obavljenoj reviziji, koji se dostavlja višem revizoru na daljnju proceduru; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i generalnog revizora.
4. MLAĐI REVIZOR ZA REVIZIJU UČINKA
Opis poslova:
- član je tima revizije učinka; blagovremeno izvršava zadatke godišnjeg plana revizije po instrukcijama rukovodioca sektora i vođe tima; učestvuje u predstudijskim istraživanjima i sačinjavanju predstudijskog memoranduma; učestvuje u izradi plana rada i matrice dizajna za glavnu studiju; učestvuje u izradi projekt plana glavne studije; učestvuje u prikupljanju i analiziranju potrebnih podataka i revizijskih dokaza; učestvuje u formulisanju preliminarnih nalaza i zaključaka; učestvuje u izradi nacrta izvještaja; učestvuje u izradi konačnog izvještaja revizije učinka; učestvuje u praćenju implementacije preporuka iz izvještaja; obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i generalnog revizora.
5. STRUČNI SARADNIK ZA STRUČNE I ADMINISTRATIVNE POSLOVE
Opis poslova:
- obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, izradu i praćenje implementacije planova; prikuplja podatke radi analize i izrade informacija, planova, programa i izvještaja o radu Ureda za reviziju; priprema nacrte i prijedloge informacija, planova, programa i izvještaja o radu Ureda za reviziju; priprema materijale za potrebe generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora za sjednice Predstavničkog doma, Doma naroda Parlamenta Federacije BiH i Parlamentarne komisije odgovorne za reviziju; odgovara na dopise upućene direktno generalnom revizoru i zamjeniku generalnog revizora; obavlja i druge stručne i administrativne poslove značajne za funkciju generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora i druge poslove i zadatke po nalogu generalnog revizora i zamjenika generalnog revizora.
II OPĆI USLOVI
Kandidat treba ispunjavati opće uslove, predviđene članom 33. Zakona o reviziji institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», br. 22/06), i to:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je stariji od 18 godina;
- da ima odgovarajuće obrazovne i stručne kvalifikacije;
- da je zdravstveno sposoban (za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se prijavljuje);
- da nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini tri godine prije podnošenja prijave za zaposlenje;
- da se protiv njega ne vodi krivični postupak, niti da je pravomoćno osuđen na kaznu zatvora za krivična djela, sa izuzetkom krivičnih djela protiv sigurnosti u saobraćaju, u skladu sa Krivičnim zakonom;
- da nije obuhvaćen odredbama člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
III POSEBNI USLOVI
Pored općih uslova, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove predviđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Uredu za reviziju institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Ured za reviziju), i to:
Za poziciju 1. Revizor za finansijsku reviziju
- VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje ostvarenih 240 ECTS bodova, ekonomski fakultet, najmanje pet godina radnog iskustva na poslovima finansijske revizije, položen stručni ispit za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit, certifikat ovlaštenog revizora, dobro poznavanje rada na računaru, poznavanje engleskog jezika.
Za poziciju 2. Revizor za informacione tehnologije
- VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje ostvarenih 240 ECTS bodova, informatički fakultet, elektrotehnički fakultet – Odsjek za računarstvo i informatiku ili ekonomski fakultet – smjer informatika, pet godina radnog iskustva u poslovima informacionih tehnologija, poznavanje viših programskih jezika, certifikat IT revizora (CISA), položen stručni ispit za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit, znanje engleskog jezika – najmanje nivo A2.
Za poziciju 3. Mlađi revizor za finansijsku reviziju
- VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje ostvarenih 240 ECTS bodova, ekonomski fakultet, zvanje certificiranog računovođe, tri godine radnog iskustva, od čega dvije godine na poslovima revizije ili finansijsko-računovodstvenim poslovima, položen stručni ispit za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit, dobro poznavanje rada na računaru, aktivno znanje engleskog jezika.
Za poziciju 4. Mlađi revizor za reviziju učinka
- VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje ostvarenih 240 ECTS bodova, ekonomski ili pravni fakultet ili drugi fakultet društvenog smjera, najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima revizije, odnosno istraživačkim ili analitičkim poslovima, položen stručni ispit za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit, dobro poznavanje rada na računaru,znanje engleskog jezika – najmanje nivo A2. Posebna znanja i vještine: Potrebno je da posjeduje sljedeće kompetencije: dobro poznavanje organizacije i funkcionisanja javne administracije, poznavanje osnovnih pitanja i vrijednosti revizije učinka; sposobnost analitičkog i kritičkog razmišljanja i uspostavljanja uzročno-posljedičnih veza; sposobnost izvođenja razumnih zaključaka na temelju pojedinačnih nalaza; dobro razvijene komunikacijske vještine i vještine pisanja.
Za poziciju 5. Stručni saradnik za stručne i administrativne poslove
- VSS – VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje po Bolonjskom sistemu studiranja sa najmanje ostvarenih 180 ECTS bodova, ekonomski ili pravni fakultet, najmanje jedna godina radnog iskustva nakon sticanja visoke stručne spreme, položen stručni ispit za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit, znanje engleskog jezika – najmanje nivo A2, dobro poznavanje rada na računaru.
IV POTREBNI DOKUMENTI
Prijava na Konkurs dostavlja se na uredno popunjenom i svojeručno potpisanom prijavnom obrascu Ureda za reviziju, koji se može dobiti u prostorijama Ureda za reviziju ili na web-stranici Ureda za reviziju: www.vrifbih.ba.
Uz prijavu na Konkurs, kandidati su dužni priložiti originale ili ovjerene fotokopije dokumenata:
- Dokumenti o ispunjavanju općih uslova:
- uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
- izvod iz matične knjige rođenih;
- ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti (ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavljaju samo kandidati koji budu izabrani odlukom generalnog revizora. Izabrani kandidati uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavljaju po okončanju konkursne procedure, a prije stupanja na rad);
- uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak, izdato od nadležnog suda (ne starije od tri mjeseca);
- uvjerenje da kandidat nije pravomoćno osuđen na kaznu zatvora za krivična djela, sa izuzetkom krivičnih djela protiv sigurnosti u saobraćaju, u skladu sa Krivičnim zakonom, izdato od nadležnog ministarstva unutrašnjih poslova (dostavlja se po okončanju konkursne procedure, a prije stupanja na rad, ne starije od tri mjeseca);
- izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbama člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine, ovjerena od nadležnog općinskog organa;
- izjava kandidata da nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini tri godine prije podnošenja prijave za zaposlenje, ovjerena od nadležnog općinskog organa.
Dokumenti o ispunjavanju posebnih uslova:
- Za radno mjesto 1. Revizor za finansijsku reviziju
- diploma o završenom studiju na ekonomskom fakultetu (nostrifikovane diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine), odnosno, za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom procesu, uz univerzitetsku diplomu priložiti i dodatak diplomi. Izuzetno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije izdavala niti za jednog diplomca, kandidat je dužan uz ovjerenu kopiju univerzitetske diplome dostaviti uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije izdat ni za jednog diplomca;
- certifikat ovlaštenog revizora;
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit;
- potvrda o traženom radnom iskustvu (potvrda treba da sadrži opis i vrstu poslova koji su obavljani na poslovima finansijske revizije u periodu od pet godina);
- dokaz o poznavanju rada na računaru;
- dokaz o znanju engleskog jezika.
Za radno mjesto 2. Revizor za informacione tehnologije
- diploma o završenom informatičkom fakultetu, elektrotehničkom fakultetu – Odsjek za računarstvo i informatiku ili ekonomskom fakultetu – smjer informatika, univerzitetska diploma (nostrifikovane diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine), odnosno, za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom procesu, uz univerzitetsku diplomu priložiti i dodatak diplomi. Izuzetno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije izdavala niti za jednog diplomca, kandidat je dužan uz ovjerenu kopiju univerzitetske diplome dostaviti uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije izdat ni za jednog diplomca;
- certifikat IT revizora (CISA);
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit;
- potvrda o traženom radnom iskustvu (potvrda treba da sadrži opis i vrstu poslova u IT oblasti u periodu od pet godina);
- dokaz o poznavanju viših programskih jezika;
- dokaz o znanju engleskog jezika, najmanje nivo A2.
Za radno mjesto 3. Mlađi revizor za finansijsku reviziju
- diploma o završenom studiju na ekonomskom fakultetu (nostrifikovane diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine), odnosno, za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom procesu, uz univerzitetsku diplomu priložiti i dodatak diplomi. Izuzetno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije izdavala niti za jednog diplomca, kandidat je dužan uz ovjerenu kopiju univerzitetske diplome dostaviti uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije izdat ni za jednog diplomca;
- certifikat za zvanje certificiranog računovođe;
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit;
- potvrdu o traženom radnom iskustvu (potvrda treba da sadrži opis i vrstu poslova koji su obavljani na poslovima u struci u periodu od tri godine, od čega dvije godine na poslovima revizije ili finansijskoračunovodstvenim poslovima);
- dokaz o poznavanju rada na računaru;
- dokaz o znanju engleskog jezika.
Za radno mjesto 4. Mlađi revizor za reviziju učinka
- diploma o završenom studiju na ekonomskom fakultetu ili pravnom fakultetu ili drugom fakultetu društvenog smjera (nostrifikovane diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine), odnosno, za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom procesu, uz univerzitetsku diplomu priložiti i dodatak diplomi. Izuzetno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije izdavala niti za jednog diplomca, kandidat je dužan uz ovjerenu kopiju univerzitetske diplome dostaviti uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije izdat ni za jednog diplomca;
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit;
- potvrdu o traženom radnom iskustvu (potvrda treba da sadrži opis i vrstu poslova koji su obavljani na poslovima revizije, odnosno istraživačkim ili analitičkim poslovima u periodu od tri godine);
- dokaz o poznavanju rada na računaru;
- dokaz o znanju engleskog jezika, najmanje nivo A2.
Za radno mjesto 5. Stručni saradnik za stručne i administrativne poslove
- diploma o završenom ekonomskom ili pravnom fakultetu (nostrifikovane diplome, ukoliko fakultet nije završen u BiH ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine), odnosno, za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom procesu, uz univerzitetsku diplomu priložiti i dodatak diplomi. Izuzetno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije izdavala niti za jednog diplomca, kandidat je dužan uz ovjerenu kopiju univerzitetske diplome dostaviti uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije izdat ni za jednog diplomca;
- potvrdu o traženom radnom iskustvu (potvrda o radnom iskustvu u trajanju od jedne godine nakon sticanja visoke stručne spreme);
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za službenike organa uprave i službi za upravu/ispit općeg znanja/javni ispit;
- dokaz o poznavanju rada na računaru;
- dokaz o znanju engleskog jezika, najmanje nivo A2.
V OSTALE NAPOMENE
Proces izbora i imenovanja po ovom Konkursu provest će se u skladu sa odredbama člana 34. Zakona o reviziji institucija u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», br. 22/06) i internim aktima Ureda za reviziju.
Izabrani kandidati pozvat će se da u primjerenom roku, a prije zasnivanja radnog odnosa u Uredu za reviziju, dostave uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i uvjerenje da nisu pravomoćno osuđeni na kaznu zatvora za krivična djela, sa izuzetkom krivičnih djela protiv sigurnosti u saobraćaju, u skladu sa Krivičnim zakonom, izdato od nadležnog ministarstva unutrašnjih poslova. O rezultatima Konkursa kandidati će biti obavješteni dostavom odluke o izboru i prijemu izabranog kandidata u Ured za reviziju. Sa izabranim kandidatima ugovorit će se probni rad. Ako se na Konkurs ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uslove iz Konkursa, ili iz nekih drugih opravdanih razloga, generalni revizor može obustaviti postupak izbora po ovom Konkursu.
Sažetak Konkursa se objavljuje u dnevnim novinama “Oslobođenje“ i „Večernji list“, a cjeloviti tekst Konkursa objavljuje se na web-stranici Ureda za reviziju institucija u Federaciji BiH: www.vrifbih.ba.
Prijavu na ovaj Konkurs, sa svim potrebnim dokumentima, dostaviti najkasnije u roku od 30 dana od dana posljednje objave Konkursa, lično ili preporučenom poštom, na adresu:
Ured za reviziju institucija u FBiH
Ul. Ložionička br. 3
71 000 S a r a j e v o
na koverti sa prijavom obavezno naznačiti:
„Prijava na Konkurs – ne otvarati“
Na poleđini koverte navesti ime i prezime podnosioca, adresu, kontakt-telefon i naziv radnog mjesta na koje se odnosi prijava. Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
U skladu za Zakonom o reviziji institucija u FBiH, Ured za reviziju nema obavezu vraćanja zaprimljenih prijava na Konkurs.
Konkurs je objavljen na portalu zavoda za zapošljavanje Republike Srpske odakle je i preuzet. Portal poslovi.ba ne odgovara ukoliko je došlo do greške u navedenom oglasu. Za više informacija molimo vas da kontaktirate navedene institucije.
Gradovi
Pozicije posla
Mlađi revizor za reviziju učinka (m/ž) 1
Kategorije
- Ekonomija i menadžment
- Pravni poslovi
Obrazovanje
- Fakultet
Status posla
- /
Smjene
Plata
- / 0 - 0 RSD
Vrline
Osnovna znanja i vještine
Specijalna znanja i vještine
Posebni zahtjevi
/