Opis posla:

  • Pružanje brze i precizne pisane povratne informacije korisnicima
  • Praćenje procedura za eskalaciju neriješenih pitanja
  • Praćenje i zatvaranje tiketa
  • Pronalaženje bugova za različite sisteme sa razvojnim timovima, izvještavanje
  • Rješavanje tehničkih problema na sajtovima i istraživanje drugih tehničkih informacija po potrebi
  • Kreiranje baze znanja (knowledgebase)
  • Interno i eksterno komuniciranje
  • Mogućnost rada na e-commerce projektima (upravljanje online platformama za prodaju)
  • Saradnja sa ostalim članovima tima
  • Rad sa punim radnim vremenom u našim prostorijama


Kvalifikacije:

  • IT iskustvo
  • Obavezno izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Odlične pisane i usmene vještine komunikacije
  • Samostalna osoba, sklona timskom radu spremna na kontinuirano učenje
  • Etičnost, temeljitost i analitičnost u radu
  • Sposobnost brzog učenja


Nudimo:

  • Rad u dinamičnoj okolini sa inostranim klijentima
  • Pozitivno radno okruženje
  • Mogućnost učenja, napredovanja i profesionalnog razvoja


Pozivamo sve zainteresovane kandidate da se prijave putem opcije


APLICIRAJ


Gradovi
Sarajevo


Pozicije posla

Digital Support Specialist (m/f)   1

Kategorije
  • IT
Obrazovanje
  • Fakultet