Oglas namijenjen i osobama sa invaliditetom
Oglas namijenjen i osobama čije je školovanje u toku
Mjesto rada: Bihać, Velika Kladuša i druge lokacije u Bosni i Hercegovini
Glavne dužnosti:
Osoba na radnom mjestu asistenta za administraciju i financije odgovorna je za pregled i ispravnost računa, unos računa u program SAGA namijenjen za izvještavanje, pravilno pohranjivanje istih u digitalnu i papirnatu arhivu MdM-a, prikupljanje dokumenata i vođenje dosjea svih zaposlenika, vođenje brige o blagajni. Asistent je pod supervizijom Koordinatora za administraciju i financije te sukladno uputama istog obavlja poslove na terenu.
Odgovornosti:
- Provjera ispravnosti računa (ispravnost faktura u skladu sa zakonodavnim okvirom Bosne i Hercegovine, ali i raznih donatora)
- Provjera ispravnosti vođenja knjiga blagajne, te fizičko prebrojavanje novca tijekom terenskih aktivnosti
- Redovito ispunjavanje bankovnih i blagajničkih knjiga u software-u SAGA, te osiguranje usklađenosti bankovnih izvoda i fizičke knjige blagajne
- Sastavljanje mjesečnog računovodstvenog paketa financijskih dokumenata i slanje istog u ured u Zagrebu, a potrebi i u sjedište u Brussels-u
- Suradnja s lokalnim knjigovodstvenim servisom i državnim institucijama
- Podrška terenskom i internacionalnom osoblju pri provođenju plaćanja u okviru zakonodavstva Bosne i Hercegovine
- Po potrebi provođenje javne nabave u skladu s pravilima MdM-a i zakonodavstva Bosne i Hercegovine
- Izvještavanje o stanju potrošnje sredstava na tjednoj i mjesečnoj bazi
- Asistencija pri izradi proračuna i izvještaja o provedbi projekata
- Izrada ugovora o radu za zaposlenike, prikupljanje potrebne dokumentacije za zapošljavanje i arhiviranje iste u digitalnom i papirnatom obliku
- Arhiviranje svih dokumenata vezanih uz poslovanje MdM-a u Bosni i Hercegovini
- Vođenje tablice inventara i redovno ažuriranje iste
- Podrška Koordinatoru za administraciju i financije pri razumijevanju zakonodavstva Bosne i Hercegovine, te ostalim potrebama posla
- Provjera ispravnosti tablice radnog vremena svih zaposlenika zaposlenih u lokalnom uredu
- Rad u multidisciplinarnom timu, u izvanrednim situacijama, spremnost na rad van redovnog radnog vremena
- I ostali zadaci po potrebi
ZAHTJEVI:
- Obrazovanje
- minimalno srednja stručna sprema
- prednost imaju osobe koje su završile ekonomiju ili pravo te osobe s iskustvom rada u neprofitnim organizacijama
Iskustvo:
- najmanje godina dana iskustva u radu u neprofitnim organizacijama
- prednost iskustvo rada u međunarodnim organizacijama ili državnim institucijama
- Jezici
- neophodno poznavanje lokalnog i engleskog jezika
- prednost je poznavanje francuskog jezika
Potrebna znanja i vještine:
- istaknute vještine pismenog i usmenog izražavanja
- učinkovitost u radu na više poslova istovremeno, vodeći brigu o kvaliteti, timskom duhu i pozitivnim radnim odnosima.
- samostalnost u radu i sposobnost rada u otežanim uvjetima
- osjetljivost i prilagodljivost na različite kulturalne, rodne, rasne i dobne razlike
- rodna osjetljivost i nulta tolerancija na seksualno uznemiravanje
- vozačka dozvola B kategorije je obavezna
- Odlično znanje rada na računalu (MS Office paket: Word, Excel, itd.).
POTREBNI DOKUMENTI ZA PRIJAVU:
- CV (ne duži od 4 stranice)
- Motivacijsko pismo (ne duže od 1 stranice)
POČETAK RADA: Januar 2020.
TRAJANJE: Radni odnos se zasniva na razdoblje od 5 mjeseci s probnim rokom od dva mjeseca (s mogućnošću produljenja).
Ako ispunjavate gore navedene uvjete, molimo Vas da pošaljete svoj CV elektronskim putem opcije
APLICIRAJ
Gradovi
Pozicije posla
Asistent za administraciju i financije (m/ž) 1
Kategorije
- Finansije
- Administracija
Obrazovanje
- Srednja škola
Status posla
- /
Smjene
Plata
- / 0 - 0 RSD
Vrline
Osnovna znanja i vještine
Specijalna znanja i vještine
Posebni zahtjevi
/