Mjesto rada: Bihać, Velika Kladuša i druge lokacije u Bosni i Hercegovini


Glavne dužnosti:

Osoba na radnom mjestu asistenta za administraciju i financije odgovorna je za pregled i ispravnost računa, unos računa u program SAGA namijenjen za izvještavanje, pravilno pohranjivanje istih u digitalnu i papirnatu arhivu MdM-a, prikupljanje dokumenata i vođenje dosjea svih zaposlenika, vođenje brige o blagajni. Asistent je pod supervizijom Koordinatora za administraciju i financije te sukladno uputama istog obavlja poslove na terenu.


Odgovornosti:

  • Provjera ispravnosti računa (ispravnost faktura u skladu sa zakonodavnim okvirom Bosne i Hercegovine, ali i raznih donatora)
  • Provjera ispravnosti vođenja knjiga blagajne, te fizičko prebrojavanje novca tijekom terenskih aktivnosti
  • Redovito ispunjavanje bankovnih i blagajničkih knjiga u software-u SAGA, te osiguranje usklađenosti bankovnih izvoda i fizičke knjige blagajne
  • Sastavljanje mjesečnog računovodstvenog paketa financijskih dokumenata i slanje istog u ured u Zagrebu, a potrebi i u sjedište u Brussels-u
  • Suradnja s lokalnim knjigovodstvenim servisom i državnim institucijama
  • Podrška terenskom i internacionalnom osoblju pri provođenju plaćanja u okviru zakonodavstva Bosne i Hercegovine
  • Po potrebi provođenje javne nabave u skladu s pravilima MdM-a i zakonodavstva Bosne i Hercegovine
  • Izvještavanje o stanju potrošnje sredstava na tjednoj i mjesečnoj bazi
  • Asistencija pri izradi proračuna i izvještaja o provedbi projekata
  • Izrada ugovora o radu za zaposlenike, prikupljanje potrebne dokumentacije za zapošljavanje i arhiviranje iste u digitalnom i papirnatom obliku
  • Arhiviranje svih dokumenata vezanih uz poslovanje MdM-a u Bosni i Hercegovini
  • Vođenje tablice inventara i redovno ažuriranje iste
  • Podrška Koordinatoru za administraciju i financije pri razumijevanju zakonodavstva Bosne i Hercegovine, te ostalim potrebama posla
  • Provjera ispravnosti tablice radnog vremena svih zaposlenika zaposlenih u lokalnom uredu
  • Rad u multidisciplinarnom timu, u izvanrednim situacijama, spremnost na rad van redovnog radnog vremena
  • I ostali zadaci po potrebi


ZAHTJEVI:

  • Obrazovanje
  • minimalno srednja stručna sprema
  • prednost imaju osobe koje su završile ekonomiju ili pravo te osobe s iskustvom rada u neprofitnim organizacijama


Iskustvo:

  • najmanje godina dana iskustva u radu u neprofitnim organizacijama
  • prednost iskustvo rada u međunarodnim organizacijama ili državnim institucijama
  • Jezici
  • neophodno poznavanje lokalnog i engleskog jezika
  • prednost je poznavanje francuskog jezika


Potrebna znanja i vještine:

  • istaknute vještine pismenog i usmenog izražavanja
  • učinkovitost u radu na više poslova istovremeno, vodeći brigu o kvaliteti, timskom duhu i pozitivnim radnim odnosima.
  • samostalnost u radu i sposobnost rada u otežanim uvjetima
  • osjetljivost i prilagodljivost na različite kulturalne, rodne, rasne i dobne razlike
  • rodna osjetljivost i nulta tolerancija na seksualno uznemiravanje
  • vozačka dozvola B kategorije je obavezna
  • Odlično znanje rada na računalu (MS Office paket: Word, Excel, itd.).


POTREBNI DOKUMENTI ZA PRIJAVU:

  • CV (ne duži od 4 stranice)
  • Motivacijsko pismo (ne duže od 1 stranice)


POČETAK RADA: Januar 2020.

TRAJANJE: Radni odnos se zasniva na razdoblje od 5 mjeseci s probnim rokom od dva mjeseca (s mogućnošću produljenja).


Ako ispunjavate gore navedene uvjete, molimo Vas da pošaljete svoj CV elektronskim putem opcije


APLICIRAJ


Gradovi
Bihać


Pozicije posla

Asistent za administraciju i financije (m/ž)   1

Kategorije
  • Finansije
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola